Konkurs na stanowisko Specjalista ds. Projektówwymiar zatrudnienia: 1 etat
I . Wymagania niezbędne
- Wykształcenie wyższe magisterskie
- Staż pracy minimum 1 rok,
- Doświadczenie w pracy społecznej (organizacje pozarządowe, fundacje, instytucje społeczne), potwierdzone listami referencyjnymi, umowami cywilno - prawnymi lub umowami wolontariatu.
- Udokumentowane doświadczenie zawodowego w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych: samorządowych, rządowych, dotacji pochodzących z budżetu Unii Europejskiej (wymagane doświadczenie w realizacji co najmniej 2 projektów),
- biegła obsługa komputera, w tym umiejętność pracy w edytorach tekstów, tworzenia arkuszach kalkulacyjnych (Excel), programach do prezentacji,
- Umiejętność współdziałania w zespole,
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu,
- Kreatywność i samodzielność, umiejętność dostrzegania problemów, analizy, generowania adekwatnych rozwiązań,
- Czynne prawo jazdy kat. B.
II Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe lub udokumentowana wiedza w zakresie realizacji operacji lub projektów z zakresu rozwoju obszarów wiejskich, współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej,
- Doświadczenie zawodowe lub udokumentowana wiedza w zakresie realizacji operacji lub projektów z zakresu rozwoju obszarów wiejskich poprzez podejście Leader,
- znajomość specyfiki pracy w administracji publicznej i realizacji zadań o charakterze projektowym,
- znajomość języków obcych, potwierdzona oświadczeniem o umiejętnościach na poziomie co najmniej średnim (priorytetowo: języka angielskiego)
III Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy:
- przygotowywanie i koordynowanie działań wdrażanych w ramach "Funkcjonowanie LGD, nabywania umiejętności i aktywizacji",
- przygotowanie i wdrażanie projektów współpracy, w tym przygotowanie wniosków o płatność,
- redagowanie i bieżąca aktualizacja strony internetowej LGD, w tym baz danych, oraz obsługa skrzynki e-mail stowarzyszenia,
- Przygotowanie wniosków o pomoc finansową na Funkcjonowanie LGD (dotyczy kolejnych etapów wdrażania operacji),
- przygotowanie i ewidencja umów zawieranych przez LGD z zewnętrznymi wykonawcami,
- Monitorowanie podpisywania i realizacji umów na wdrażanie LSR,
- Obsługa biura związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju,
- sporządzanie informacji z przebiegu wykonania budżetu zgodnie z obowiązującymi terminami,
- prowadzenie działań informacyjnych, doradczych i konsultacyjnych na rzecz beneficjentów działań realizowanych przez LGD,
- bieżąca analiza dostępnych programów grantowych i dotacyjnych, inicjowanie nowych działań projektowych LGD , pisanie projektów z zakresu rozwijania potencjału społeczno . gospodarczego obszaru działania LGD,
- realizacja projektów stowarzyszenia,
- należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych oraz środków pieniężnych.
IV. Wymagane dokumenty:
- życiorys i list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy - na udostępnionym druku,
- formularz zgłoszenia - na udostępnionym druku,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie świadectw pracy i/lub zaświadczeń zatrudnieniu,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i spełnienie wymagań konkursowych
V. Miejsce i termin składania dokumentów Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie LGD "Warmiński Zakątek" 11- 040 Dobre Miasto, ul Warszawska 7, lub pocztą (liczy się data wpływu do LGD) na adres ul. Warszawska 7, 11 - 040 Dobre Miasto
w zamkniętych kopertach opisanych imieniem i nazwiskiem oraz informacją "konkurs na stanowisko pracy".
w terminie do dnia 12 czerwca 2012 roku do godziny 15.00.
VI. Informacje dodatkowe
- Zgłoszenia, które wpłyną do LGD po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
- Informacje o wynikach naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej LGD oraz na tablicy ogłoszeń znajdującej się w siedzibie LGD
- Przewidywany termin rozmów kwalifikacyjnych: 14.06.2012 (od godziny 12.00). Osoby, które nie spełnią warunków ubiegania się o pracę zostaną poinformowane o tym fakcie przed rozpoczęciem rozmów kwalifikacyjnych.
- Zgłoszenia odrzucone i nie odebrane do 29.06.2012 zostaną zniszczone komisyjnie
Dodatkowe informacje pod nr tel. 89 6160058 (Pani Agnieszka Wolf) lub mailowo pod adresem: warminskizakatek@wp.pl
[POWRÓT]