Lokalna Grupa Działania „Warmiński Zakątek” w Dobrym Mieście prosi o przesyłanie ofert cenowych na kompleksową organizację wydarzenia pod nazwą „V Forum Organizacji Pozarządowych”, które odbędzie się w dniu 6 grudnia 2013 roku.
Szczegółowy zakres zamówienia:
- wynajem Sali do przeprowadzenia Forum Organizacji Pozarządowych (sala o powierzchni minimum 120 m2 na co najmniej 5 godzin, umiejscowiona w okolicy Dobrego Miasta)
- uroczysty bufet kawowy (bufet dla 250 osób zawierający: kawę i herbatę, zimne napoje, deser, ciasta)
- nagłośnienie wydarzenia (nagłośnienie profesjonalne z odsłuchami, minimalny czas trwania usługi: 5 godzin.)
Termin realizacji usług: 6 grudnia 2013 roku
Dopuszczalne jest złożenie oferty częściowej.
Oferty cenowe należy przesyłać na adres mailowy LGD „Warmiński Zakątek”
tj. warminskizakatek@wp.pl do dnia 19 listopada 2013 roku.
[POWRÓT]
Rok 2015
Rok 2014
Rok 2013
Rok 2012
Rok 2011
Rok 2010