Informacje Archiwalne


* Wpisz szukane słowo min 4 znaki

Przeszukuj lata 2010
2011
2012
2013
2014
2015
Przeszukuj
Szukaj w tytułach informacji
Szukaj w treści informacji

Pokaż wszystkie informacje z


Konkurs na stanowisko Specjalista ds. Projektów


wymiar zatrudnienia: 1 etat


I . Wymagania niezbędne

  • WyksztaÅ‚cenie wyższe magisterskie
  • Staż pracy minimum 1 rok,
  • DoÅ›wiadczenie w pracy spoÅ‚ecznej (organizacje pozarzÄ…dowe, fundacje, instytucje spoÅ‚eczne), potwierdzone listami referencyjnymi, umowami cywilno - prawnymi lub umowami wolontariatu.
  • Udokumentowane doÅ›wiadczenie zawodowego w zakresie realizacji projektów wspóÅ‚finansowanych ze Å›rodków zewnÄ™trznych: samorzÄ…dowych, rzÄ…dowych, dotacji pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej (wymagane doÅ›wiadczenie w realizacji co najmniej 2 projektów),
  • biegÅ‚a obsÅ‚uga komputera, w tym umiejÄ™tność pracy w edytorach tekstów, tworzenia arkuszach kalkulacyjnych (Excel), programach do prezentacji,
  • UmiejÄ™tność wspóÅ‚dziaÅ‚ania w zespole,
  • Komunikatywność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja i umiejÄ™tność pracy pod presjÄ… czasu,
  • Kreatywność i samodzielność, umiejÄ™tność dostrzegania problemów, analizy, generowania adekwatnych rozwiÄ…zaÅ„,
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

II Wymagania dodatkowe

  • DoÅ›wiadczenie zawodowe lub udokumentowana wiedza w zakresie realizacji operacji lub projektów z zakresu rozwoju obszarów wiejskich, wspóÅ‚finansowanych ze Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej,
  • DoÅ›wiadczenie zawodowe lub udokumentowana wiedza w zakresie realizacji operacji lub projektów z zakresu rozwoju obszarów wiejskich poprzez podejÅ›cie Leader,
  • znajomość specyfiki pracy w administracji publicznej i realizacji zadaÅ„ o charakterze projektowym,
  • znajomość jÄ™zyków obcych, potwierdzona oÅ›wiadczeniem o umiejÄ™tnoÅ›ciach na poziomie co najmniej Å›rednim (priorytetowo: jÄ™zyka angielskiego)


III Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie i koordynowanie dziaÅ‚aÅ„ wdrażanych w ramach "Funkcjonowanie LGD, nabywania umiejÄ™tnoÅ›ci i aktywizacji",
  • przygotowanie i wdrażanie projektów wspóÅ‚pracy, w tym przygotowanie wniosków o pÅ‚atność,
  • redagowanie i bieżąca aktualizacja strony internetowej LGD, w tym baz danych, oraz obsÅ‚uga skrzynki e-mail stowarzyszenia,
  • Przygotowanie wniosków o pomoc finansowÄ… na Funkcjonowanie LGD (dotyczy kolejnych etapów wdrażania operacji),
  • przygotowanie i ewidencja umów zawieranych przez LGD z zewnÄ™trznymi wykonawcami,
  • Monitorowanie podpisywania i realizacji umów na wdrażanie LSR,
  • ObsÅ‚uga biura zwiÄ…zana z naborem wniosków skÅ‚adanych w ramach realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju,
  • sporzÄ…dzanie informacji z przebiegu wykonania budżetu zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi terminami,
  • prowadzenie dziaÅ‚aÅ„ informacyjnych, doradczych i konsultacyjnych na rzecz beneficjentów dziaÅ‚aÅ„ realizowanych przez LGD,
  • bieżąca analiza dostÄ™pnych programów grantowych i dotacyjnych, inicjowanie nowych dziaÅ‚aÅ„ projektowych LGD , pisanie projektów z zakresu rozwijania potencjaÅ‚u spoÅ‚eczno . gospodarczego obszaru dziaÅ‚ania LGD,
  • realizacja projektów stowarzyszenia,
  • należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów ksiÄ™gowych, ksiÄ…g rachunkowych, sprawozdaÅ„ finansowych oraz Å›rodków pieniężnych.


IV. Wymagane dokumenty:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy - na udostÄ™pnionym druku,
  • formularz zgÅ‚oszenia - na udostÄ™pnionym druku,
  • kopie dokumentów potwierdzajÄ…cych wyksztaÅ‚cenie,
  • oÅ›wiadczenia kandydata o korzystaniu z peÅ‚ni praw publicznych i o niekaralnoÅ›ci za przestÄ™pstwo popeÅ‚nione umyÅ›lnie,
  • kopia dowodu osobistego lub oÅ›wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oÅ›wiadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,


Kopie innych dokumentów i oÅ›wiadczenia:

  • kopie Å›wiadectw pracy i/lub zaÅ›wiadczeÅ„ zatrudnieniu,
  • kopie dokumentów potwierdzajÄ…cych posiadane kwalifikacje i speÅ‚nienie wymagaÅ„ konkursowych


V. Miejsce i termin skÅ‚adania dokumentów Wymagane dokumenty aplikacyjne należy skÅ‚adać osobiÅ›cie w siedzibie LGD "WarmiÅ„ski ZakÄ…tek" 11- 040 Dobre Miasto, ul Warszawska 7, lub pocztÄ… (liczy siÄ™ data wpÅ‚ywu do LGD) na adres ul. Warszawska 7, 11 - 040 Dobre Miasto
w zamkniętych kopertach opisanych imieniem i nazwiskiem oraz informacją "konkurs na stanowisko pracy".

w terminie do dnia 12 czerwca 2012 roku do godziny 15.00.


VI. Informacje dodatkowe

  • ZgÅ‚oszenia, które wpÅ‚ynÄ… do LGD po wyżej okreÅ›lonym terminie nie bÄ™dÄ… rozpatrywane,
  • Informacje o wynikach naboru zostanÄ… umieszczone na stronie internetowej LGD oraz na tablicy ogÅ‚oszeÅ„ znajdujÄ…cej siÄ™ w siedzibie LGD
  • Przewidywany termin rozmów kwalifikacyjnych: 14.06.2012 (od godziny 12.00). Osoby, które nie speÅ‚niÄ… warunków ubiegania siÄ™ o pracÄ™ zostanÄ… poinformowane o tym fakcie przed rozpoczÄ™ciem rozmów kwalifikacyjnych.
  • ZgÅ‚oszenia odrzucone i nie odebrane do 29.06.2012 zostanÄ… zniszczone komisyjnie

 

Dodatkowe informacje pod nr tel. 89 6160058 (Pani Agnieszka Wolf) lub mailowo pod adresem: warminskizakatek@wp.pl

[POWRÓT]

Rok 2015

Rok 2014

Rok 2013

Rok 2012

Rok 2011

Rok 2010